Przedstawiciele firm z branży gamingowej będą mogli skorzystać z promocji na polskim stoisku informacyjno-promocyjnym podczas kolejnej edycji największych w Europie targów gier komputerowych Gamescom.
Celem organizacji stoiska jest promocja polskiej branży ICT, w szczególności sektora gamingowego, wśród zagranicznych odbiorców. Oferta stoiska skierowana jest do firm, które w targach Gamescom biorą udział jako zwiedzający lub wystawcy, jak również do tych, które nie wybierają się na targi osobiście, ale są zainteresowane promocją swojej oferty w trakcie tego wydarzenia.
Firmy zainteresowane nieodpłatną promocją swojej oferty na polskim stoisku informacyjno-promocyjnym będą miały możliwość:
Firmy zainteresowane skorzystaniem z polskiego stoiska informacyjno-promocyjnego na targach Gamescom prosimy o kontakt z Panem Sławomirem Biedermannem, e-mail: slawomir_biedermann@parp.gov.pl.
Materiały promocyjne zainteresowane firmy mogą przesyłać do 11 sierpnia br.
Strona wydarzenia www.gamescom-cologne.com
Stoisko informacyjno-promocyjne na targach Gamescom zostanie zorganizowane w ramach realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości Branżowego Programu Promocji branży IT/ICT na lata 2016-2019, w ramach poddziałania 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Źródło: www.ict.trade.gov.pl
powrót