Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie ogłasza nabór miast i gmin z województwa warmińsko-mazurskiego do projektu „Standardy obsługi inwestora w samorządzie”. Projekt realizowany jest przez WMARR S.A. w Olsztynie we współpracy z Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
Celem projektu jest opracowanie i wdrożenie standardu obsługi inwestora przez jednostki samorządu terytorialnego.
PLANOWANE DZIAŁANIA:
1. Szkolenia:
• dla kierowników JST (ABC· obsługi inwestora,··· zarządzanie strategiczne rozwojem gospodarczym, sztuka prezentacji i kompetencje managerskie);
• dla pracowników urzędów JST (przygotowanie oferty inwestycyjnej, przewagi konkurencyjne lokalizacji, jak stworzyć· materiały promocyjne, strona internetowa przyjazna dla inwestora);
2. Doradztwo indywidualne (audyt, monitoring terenów inwestycyjnych, przygotowanie profesjonalnej oferty inwestycyjnej zgodnie z międzynarodowymi standardami, przygotowanie prezentacji gospodarczej gminy, indywidualne konsultacje w zakresie tworzenia ofert inwestycyjnych);
3. Przygotowanie materiałów promocyjnych – folder inwestycyjny, zawierający informacje o wybranym terenie inwestycyjnym oraz informacje gospodarcze o gminie;
4. Dzień Otwarty Systemu Obsługi Inwestora na Warmii i Mazurach
W programie wydarzenia m.in:
• Seminarium dla JST;
• Prezentacja ofert Partnerów Systemu Obsługi Inwestora na Warmii i Mazurach;
5. Konferencja krajowa z wyodrębnioną strefą wystawienniczą dla JST
6. Wizyta studyjna dla kierowników JST
Nabór trwa do 31 października 2016 r. Liczba miejsc ograniczona!
Szczegółowe informacje dotyczące zasad rekrutacji i udziału w projekcie dostępne są na stronie http://www.wmarr.olsztyn.pl/s/index.php?option=com_content&view=article&id=2726&catid=34&Itemid=54&lang=pl
W razie pytań prosimy o kontakt pod numerami telefonów: 89 535 67 80 lub 89 521 12 80
powrót