22 marca 2019 r. w siedzibie Polskiej Agencji Informacji i Handlu odbędzie się seminarium „Cross-border e-commerce w Chinach”. Seminarium poświęcone eksportowi kosmetyków poprzez model cross-border e-commerce prowadzone będzie przez ekspertów z Reach 24 Consulting Group.
Spotkanie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za promocję eksportu w polskich firmach kosmetycznych. Eksperci z Reach 24, jednego z największych dystrybutorów na rynku chińskim, przedstawią możliwości sprzedaży kosmetyków w modelu cross-border e-commerce. Wyjaśnią też jakie warunki formalne należy spełnić organizując eksport tego typu towarów do Państwa Środka.Dla uczestników wydarzenia zaplanowane są również sesje konsultacyjne z ekspertami Reach 24.
Językiem seminarium będzie angielski.
Liczba miejsc jest ograniczona, rejestracja do 20 marca.
Udział w seminarium jest bezpłatny.
Wydarzenie odbędzie się w Warszawie przy ul. Bagatela 12 w Centrum Informacyjnym Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.