Europa stoi w obliczu wielu wyzwań gospodarczych, środowiskowych i społecznych, w tym przede wszystkim kryzysu na Ukrainie. Aby sprostać tym wyzwaniom, Unia Europejska wprowadziła nowe środki mające na celu wzmocnienie odporności jednolitego rynku oraz budowę zrównoważonej, cyfrowej i konkurencyjnej na świecie gospodarki.
Najnowszym projektem sieci Enterprise Europe Network skierowanym do MŚP dotkniętych konfliktem w Ukrainie jest platforma do umawiania spotkań biznesowych „The Supply Chain Resilience Platform”. Platforma łączy firmy, które szukają produktów/surowców/usług, z tymi które mogą je zaoferować. Na chwilę obecną chęć udziału w spotkaniach zadeklarowało ponad 500 firm!
Rejestracja firmy i udział w spotkaniach zwiększy Twoje szanse na:
Spotkania dedykowane są dla dostawców i odbiorców z następujących branż:
Jak to działa:
1. Zarejestruj się
Przejdź do formularza rejestracji klikając => Zarejestruj się
2. Opublikuj profil biznesowy
Stwórz jasny i zwięzły opisu profilu Twojej firmy (napisz kim jesteś, co możesz zaoferować i z kim chcesz nawiązać współpracę) => przycisk Add an Opportunity
3. Aktywnie szukaj nowych partnerów biznesowych
4. Spotkania biznesowe: Harmonogram swoich spotkań znajdziesz w zakładce Meetings
PAMIĘTAJ! Dobry profil przyciągnie większą liczbę potencjalnych partnerów biznesowych.
Koszty:
Udział w spotkaniach jest bezpłatny.
Rejestracja poprzez stronę: https://supply-chain-resilience-platform.b2match.io/.
Kontakt:
Zapraszamy do kontaktu z nami – chętnie pomożemy przy rejestracji profilu i wyborze firm:
Magdalena Pętlak, email: m.petlak@wmarr.olsztyn.pl, tel. +48 89 512 24 29.
powrót